رزومه‌ی دکتر جواد راستی

عضو هیأت علمی گروه مهندسی پزشکی دانشگاه اصفهان

English

تحصیلات

• ۱۳۹۱- ۱۳۸۵: دکتری معماری کامپیوتر (هوش مصنوعی) – دانشگاه اصفهان (معدل آموزشی: ۱۸.۷۱- نمره‌ی پایان‌نامه: ۱۸.۳۰) – عنوان رساله: ارائه يك روش بخش‌بندي مبتني بر الگوريتم‌هاي هوشمند به منظور تشخيص اشياء در تصاوير بيروني (با راهنمایی دکتر سید امیرحسن منجمی و دکتر عباس وفایی)
• ۱۳۸۲-۱۳۸۵: کارشناسی ارشد معماری کامپیوتر – دانشگاه اصفهان (معدل: ۱۸.۵۵) – عنوان پایان‌نامه: پيش‌بيني بهينه مسير پاسکاري در روباتهاي فوتباليست به کمک روشهاي هوشمند (با راهنمایی دکتر ناصر موحدی‌نیا و دکتر کمال جمشیدی)
• ۱۳۷۸-۱۳۸۲: کارشناسی سخت‌افزار کامپیوتر – دانشگاه اصفهان (معدل: ۱۸.۲۸) – عنوان پایان‌نامه: طراحي و ساخت روبات مين‌ياب (با راهنمایی دکتر کمال جمشیدی و دکتر عباس وفایی)
• ۱۳۷۷: پیش‌دانشگاهی امام محمد باقر (ع) – ریاضی و فیزیک
• ۱۳۷۴-۱۳۷۷: دبیرستان امید آیندگان – ریاضی و فیزیک
• ۱۳۷۱-۱۳۷۴: مدرسه راهنمایی اندیشه‌ی فرهنگیان
• ۱۳۶۷-۱۳۷۱: دبستان قائم

پست‌های اجرایی

علائق کاری و پژوهشی

  • طراحی بازی‌های درمانی
  • علوم و فناوری‌های شناختی
  • طراحی سیستم‌های هوشمند
  • پردازش تصویر
  • بینایی ماشین
  • توسعه‌ی زیست‌بوم کارآفرینی

سوابق کاری

  • استادیار گروه مهندسی پزشکی دانشگاه اصفهان (۱۳۹۲ تاکنون)
  • مدرس مدعو در دانشگاه اصفهان (۱۳۸۵ – ۱۳۹۲)
  • مدرس مدعو در دانشگاه غیرانتفاعی شیخ‌بهایی اصفهان (۱۳۹۵)
  • مدرس مدعو در مؤسسه‌ی آموزش عالی راغب اصفهانی (۱۳۹۲ – ۱۳۹۵)
  • مدرس مدعو در دانشگاه جامع علمی-کاربردی پاسارگاد (۱۳۹۱)
  • مدرس مدعو در دانشگاه غیرانتفاعی اشرفی اصفهانی (۱۳۹۰ – ۱۳۹۱)
  • مدرس مدعو در مؤسسه‌ی آموزش عالی علوم و فناوری سپاهان اصفهان (۱۳۹۰)
  • مدرس مدعو در مؤسسه‌ی آموزش عالی غیرانتفاعی صفاهان (۱۳۸۶ – ۱۳۸۹)
  • مدرس مدعو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه (۱۳۸۵ – ۱۳۹۰)
  • مدرس مدعو در مؤسسه‌ی آموزش عالی نجف‌آباد (۱۳۸۲ – ۱۳۸۵)
  • مدیر فنی پروژه‌ی سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS) در شرکت فنی و مهندسی بهپژوه (۱۳۸۲ – ۱۳۸۶)

دروس

  • پردازش تصاویر دیجیتال (مقدماتی و پیشرفته)
  • بینایی ماشین
  • بازشناسی الگو
  • برنامه‌نویسی (مقدماتی و پیشرفته)
  • ساختمان داده و طراحی الگوریتم
  • شبکه‌های کامپیوتری
  • سیستم‌های ارتباطی در مهندسی پزشکی
  • مدارهای منطقی و سیستم‌های دیجیتال
  • معماری سیستم‌های کامپیوتری
  • ریزپردازنده‌ها و میکروکنترلرها
  • زبان ماشین و اسمبلی
  • برنامه‌نویسی سیستم
  • مدارهای واسط کامپیوتری
  • سخت‌افزار و کنترل کامپیوتری
  • روباتیک
  • سیگنال‌ها و سیستم‌ها
  • سیستم‌های کنترل خطی

افتخارات

  1. کسب جایزه سوم موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) و عنوان شایسته تقدیر از دیدگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه آموزش کودکان و نوجوانان با محصول بهخوان (نرم‌افزار واقعیت افزوده برای بهبود کودکان نارساخوان) در پنجمین دوره‌ی بازی‌های جدی ایران (۱۴۰۰).
  2. کسب رتبه اول ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی در حوزه فناوری‌های محوری و اولویت‌دار با محصول بهران (دوچرخه‌سواری همراه با واقعیت مجازی برای توانبخشی شناختی-حرکتی بیماران مبتلا به MS) در پنجمین دوره‌ی بازی‌های جدی ایران (۱۴۰۰).
  3. طراح دو محصول (بهران و بهگام) از ۱۰ محصول برتر پنجمین دوره‌ی بازی‌های جدی ایران (۱۴۰۰).
  4. کسب عنوان سوم چالش سرمايه‌ي شناختي و طراحي بازي (ستاد توسعه‌ي علوم و فناوري‌هاي شناختي با همراهی شتاب‌دهنده‌ی COGNOTECH) با بازی رایانه‌ای-حرکتی بهگام (۱۳۹۹)
  5. برگزیده‌ی چالش توسعه‌ی فناوری، محصولات و خدمات شناختی سالمندان با بسته‌ی واقعیت مجازی بهیاد برای توانبخشی حافظه‌ی سالمندان (۱۳۹۹)
  6. کسب رتبه‌ی سوم محور «ایده‌های محصول‌محور استارتاپ‌های علوم شناختی» در چالش سخنرانی‌های علمی-ترویجی COGTALK با بسته‌ی درمان مواجهه‌ای به کمک واقعیت مجازی با تصاویر حقیقی (۱۳۹۹)
  7. کسب مقام اول در دومین چالش سخنرانی‌های علمی ترویجی (COGTALK۲) در محور پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های انجام‌شده در حوزه علوم شناختی با بسته‌ی واقعیت مجازی برای تقویت حافظه‌ی سالمندان (۱۳۹۹)
  8. کسب عنوان شایسته‌ی تقدیر در اولین جشنواره‌ی ملی سرگرم‌آموز (دانشگاه علامه طباطبایی) با بازی واقعیت مجازی بهخوان (۱۳۹۶)
  9. پژوهشگر نمونه دانشجویی دانشگاه اصفهان (۱۳۸۹)
  10. اخذ بورس تحصیلی وزارت علوم (۱۳۸۶)
  11. رتبه‌ی سوم آزمون ورودی دکترای تخصصی مهندسی کامپیوتر (۱۳۸۵)
  12. رتبه‌ی اول مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ی معماری سیستم‌های کامپیوتری از بین فارغ‌التحصیلان (سال تحصیلی ۸۵-۱۳۸۴)
  13. رتبه‌ی اول مقطع کارشناسی رشته‌ی مهندسی سخت‌افزار کامپیوتر از بین فارغ‌التحصیلان (سال تحصیلی ۸۲-۱۳۸۱)

کتاب‌ها

  1. ویراستاری علمی و ادبی کتاب «مجموعه مقالات برگزيده هفتمین دوره كنفرانس بازي‌هاي رايانه‌اي؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در حوزه پژوهش‌های مبتنی بر شواهد»، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۱، شابک ۷-۶-۹۵۲۴۱-۶۰۰-۹۷۸.
  2. ویراستاری علمی و ادبی کتاب «مجموعه مقالات برگزيده ششمين دوره كنفرانس بازي‌هاي رايانه‌اي؛ فرصت‌ها و چالش‌ها در حوزه كودكان و بازي‌هاي ديجيتال»، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۰، شابک ۳-۴-۹۵۲۴۱-۶۰۰-۹۷۸.
  3. محمدرضا یزدچی، جواد راستی، مجتبی نظام‌هاشمی و سعید نصراللهی بروجنی، «طراحي کاربردی سيستم با ميکروکنترلر AVR»، انتشارات دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۳، شابک ۳-۰۹۶-۱۱۰-۶۰۰-۹۷۸.
  4. محمدرضا یزدچی، جواد راستی، مجتبی نظام‌هاشمی و سعید نصراللهی بروجنی، «طراحي سيستم با ميکروکنترلر AVR»، انتشارات دانشگاه اصفهان، چاپ اول/بهار ۱۳۹۲، چاپ دوم/تابستان ۱۳۹۲، شابک ۹-۰۴۹-۱۱۰-۶۰۰-۹۷۸.
  5. جواد راستی، «روبات مسیریاب به‌همراه دستورکار آزمایشگاه روباتیک»، انتشارات پارسیا، ۱۳۹۲، شابک ۰-۱۵-۷۰۱۰-۶۰۰-۹۷۸.
  6. جواد راستی، «طراحي مدارهاي واسط كامپيوتري»، انتشارات پيام علوي، ۱۳۹۰، شابک ۳-۵۸-۲۵۶۴-۹۶۴-۹۷۸.
  7. جواد راستی، «روبات تعقيب خط»، انتشارات كنكاش، ویرایش اول/بهار ۱۳۸۸، ویرایش دوم/زمستان ۱۳۸۸، شابک ۳-۷۱-۲۵۹۶-۹۶۴-۹۷۸.

مقالات ژورنال

مجلات لاتین

1) Samadi, A., Rasti, J., & Andani, M. E. (2024). Enhancing gait cadence through rhythm-modulated music: A study on healthy adults. Computers in Biology and Medicine174, 108465.

2) Behrouz Jazi, A. H., Rasti, J., & Etemadifar, M. (2023). Balance rehabilitation for patients with Multiple Sclerosis using a Kinect®-based virtual training program. Journal of Clinical Neuroscience116, 104-111.

3) Mohammadi, H., Rasti, J., & Ebrahimi, E. (2023). Virtual Reality, Fear of Pain and Labor Pain Intensity: A Randomized Controlled Trial. Anesthesiology and Pain Medicine, 13(1).

4) Bahadori, M., Rasti, J., Craig, C. M., Cesari, P., & Andani, M. E. (2023). General tau theory as a model to evaluate audiovisual interplay in interceptive actions. Acta Psychologica, 235, 103897.

5) Varmaghani, S., Abbasi, Z., Weech, S., & Rasti, J. (2022). Spatial and attentional aftereffects of virtual reality and relations to cybersickness. Virtual Reality, 26(2), 659-668.

6) Dehghani, F., Karimian, A., Sirous, M., Rasti, J., & Soleymanpour, A. (2021). Bone age assessment of iranian children in an automatic manner. Journal of Medical Signals and Sensors, 11(1), 24.

7) Mohebbian, M. R., & Rasti, J. (2020). Head and camera rotation invariant eye tracking algorithm based on segmented group method of data handling. Machine Vision and Applications, 31(7-8), 59.

8) Hamidi, F., Azizolahi, M., Rasti, J., & Beigi, F. (2020). Effectiveness of computer games on improving the attention and working memory of children with attention deficit hyperactivity disorder. Health Education and Health Promotion, 8(2), 67-72.

9) Tabrizi, M., Manshaee, G., Ghamarani, A., & Rasti, J. (2020). Comparison of the effectiveness of virtual reality with medication on the memory of attention deficit hyperactivity disorder students. International Archives of Health Sciences, 7(1), 37.

10) Atashkar, R., Rasti, J., & Sadeghi, E. (2019). Designing an Exergame and Clinical Evaluation of its Effect on Pain Sensation and Muscle Strength in People with Cervical Osteoarthritis: A Randomized Clinical Trial. Journal of Research in Rehabilitation Sciences, 15(5), 256-263.

11) Fathi, K., Laghaei, A., Rasti, J., & Zekri, M. (2019). Design and Implementation of Adaptive Neuro-fuzzy Exergame Controller. Journal of Research in Rehabilitation Sciences, 15(4), 219-227.

12) Rasti, J., Torabi, A., Sarrami-Foroushani, N., Amiri, G., & Malekifar, N. (2019). Design and validation of an eye-tracker-based software to improve attention in attention deficit hyperactivity disorder (ADHD): A validation study. Journal of Research in Rehabilitation Sciences, 15(3), 137-143.

13) Torabi, A. H., Sarrami-Foroushani, N., Rasti, J., Ghiasi, A. M., & Soleimani, R. (2019). Design and Validation of a Dual-Tasks Package based on Kinect Sensor in Virtual Reality Environment to Assess Cognitive Disorders in Elderly People. Journal of Research in Rehabilitation Sciences, 15(2), 86-93.

14) Masoudi, M., Rasti, J., Mahnam, A., Abedi, A., & Nazari, M. A. (2019). The Dynamic Difficulty Adjustment of a Neurofeedback-Based Cognitive Game to Make a Help to Treatment of Attention Deficit Hyperactivity Disorder. Journal of Research in Rehabilitation Sciences, 15(1), 28-36.

15) Mahdavi, M., & Rasti, J. (2015). Improving the multivariable control of the ore grinding system using disturbance observer mechanism and the PI controller. Bull Env Pharmacol Life Sci, 4(1), 225-236.

16) Rasti, J. (2015). Diagnosis of the Myasthenia Gravis using Fuzzy Gaze Tracking Software. Euromediterranean Biomedical Journal، 10(2), pp.76-86.

17) Rasti, J., Vafaei, A., & Monadjemi, A. (2013). Gradual Cluster Elimination for Color Clustering in Outdoor Scenes. International Journal of Innovative Computing, Information and Control, 9, 2441-2464.

18) Rasti, J., Monadjemi, A., & Vafaei, A. (2011). Color reduction using a multi-stage Kohonen self-organizing map with redundant features. Expert Systems with Applications, 38(10), 13188-13197.

مجلات علمی-پژوهشی
  1. صرامی فروشانی، نسیبه؛ محمدخانی، پروانه؛ و راستی، جواد (۱۴۰۳). اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر نشانه‌های ادراک درد در زنان سالمند، سالمند: مجله سالمندی ایران، ۱۹ (۲).
  2. صالحی، مریم؛ محمدزاده، حسن؛ و راستی، جواد (۱۴۰۱) تاثير تمرينات هوازي، واقعيت مجازي و تكاليف دوگانه بر عملكرد حركتي و افسردگي بيماران ام. اس. افسرده، نشریه رفتار حرکتی.
  3. شاکرمی، محمد؛ عابدی، محمدرضا؛ جزایری، رضوان‌السادات و راستی، جواد (۱۴۰۱) مقايسه اثربخشي درمان حضوري و واقعيت مجزي متمركز بر شفقت بر فرسودگي زناشويي، فصل‌نامه پژوهش‌های کاربردی روانشناختی، ۱۳(۱)، ۸۳-۱۰۳.
  4. کیانی، مهناز؛ منشئی، غلامرضا؛ قمرانی، امیر؛ و راستی، جواد (۱۴۰۰). مقایسه اثربخشی دارودرمانی و واقعیت مجازی بر ادراک زمان سپری‌شده درد در بیماران سوختگی، مجله تحقیقات علوم رفتاری،شماره ۱۹(۳)، صص ۴۵۰-۵۵۰.
  5. کیانی، مهناز؛ منشئی، غلامرضا؛ قمرانی، امیر؛ و راستی، جواد (۱۳۹۹) مقایسه اثربخشی دارو درمانی و واقعیت‌مجازی بر اضطراب درد و شدت درد بیماران سوختگی مرکز امام موسی کاظم (ع) شهر اصفهان، نشریه روان‌پرستاری، شماره ۸ (۲).
  6. تبریزی، مهدی؛ منشئی، غلامرضا؛ قمرانی، امیر؛ و راستی، جواد (۱۳۹۹) مقايسه اثربخشي درمان واقعيت مجازي با نوروفيدبک بر کمبود توجه دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بيش فعالی، دانش و پژوهش در روانشناسي كاربردی، شماره پیاپی ۷۹.
  7. خجسته‌بخت، فتانه؛ راستی، جواد؛ توکلی، ماهگل؛ و صرامی فروشانی، نسیبه (۱۳۹۹) طراحي و روايي‌سنجي بسته نرم‌افزاري مبتني بر واقعيت مجازي با تصاوير حقيقي جهت بهبود نشانگان نقص توجه، فصلنامه تازه‌های علوم شناختی، شماره ۲۲ (۳).
  8. تبریزی، مهدی؛ منشئی، غلامرضا؛ راستی، جواد؛ و قمرانی، امیر (۱۳۹۹) مقايسه اثربخشي درمان واقعيت مجازي با نوروفيدبک بر تکانش‌گري دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/بيش‌فعالی، فصلنامه علمی-پژوهشی کودکان استثنایی، شماره ۲۰ (۱).
  9. راستی، جواد؛ اسلامی، پروین؛ و منشئی، غلامرضا (۱۳۹۷) ساخت و رواسازي نرم‌افزار واقعيت مجازي براي درمان مواجهه‌ای هراس از پرواز، دانش و پژوهش در روانشناسی كاربردي، شماره پیاپی ۷۴.
  10. راستی، جواد؛ منجمی، سید امیرحسن؛ و وفایی، عباس (۱۳۹۲) بخش‌بندي تصاوير رنگي بيروني به هدف تشخيص اشياء به كمك هيستوگرام با دقت دوگانه، مجله فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران.
  11. راستی، جواد؛ منجمی، سید امیرحسن؛ و وفایی، عباس (۱۳۸۸)، کاهش رنگ تصاویر با شبکه‌های عصبی خودسامانده چندمرحله‌ای و وی‍ژگی‌های افزونه، مجله‌ی علمی-پژوهشی دانشکده‌ی فنی دانشگاه تهران.

مقالات کنفرانس

مقالات لاتین

1) Farzinnejad, F., Rasti, J., Khezrian, N., & Grubert, J. (2023, October). The Effect of an Exergame on the Shadow Play Skill Based on Muscle Memory for Young Female Participants: The Case of Forehand Drive in Table Tennis. In 2023 IEEE International Symposium on Mixed and Augmented Reality (ISMAR) (pp. 1152-1160).

2) Ghanavati, Y. & Rasti, J. (2023). Behneshan: An Educational Video Game Utilizing Image Processing and Machine Learning Techniques to Teach Persian Sign Language to Deaf Children, The 6th International Serious Games Symposium (ISGS), University of Amirkabir, Tehran, Iran.

3) Rasti, J. & Mohebbi, H. (2023), Behtab; A Framework for Playing Ball Exergames Based on Computer Vision Techniques, The 6th International Serious Games Symposium (ISGS), University of Amirkabir, Tehran, Iran.

4) Sharafi, M., Yazdchi, M., & Rasti, J. (2023) Audio-Visual Emotion Recognition Using K-Means Clustering and Spatio-Temporal CNN, The 6th International Conference on Pattern Recognition and Image Analysis (IPRIA2023), University of Tehran, Iran.

5) Fathi, K. & Rasti, J. (2020). An Interpretable Measurement for Playing Archetypes of Driving Agents in Video Games, The 10th International Conference on Computer and Knowledge Engineering (ICCKE2020), Ferdowsi University of Mashhad, Iran.

6) Rasti, J., Monadjemi, A., & Vafaei, A. (2011). A Graph-Based Vision System for Automatic Object Detection in Outdoor Scenes, Annals of DAAAM for 2011 & Proceedings of the 22nd International DAAAM Symposium، under publication, Vienna, Austria.

7) Rasti، J., Movahhedinia, N., & Jamshidi, K. (2006). A TOPOLOGICAL APPROACH TO PRESENT INPUT DATA TO PERCEPTRON NEURAL NETWORK FOR PASSING IN MIDDLE SIZE ROBOT SOCCER, Annals of DAAAM for 2006 & Proceedings of the 17th International DAAAM Symposium, ISBN 3-901509-57-7, ISSN 1726-9679, pp 345-346, Editor B. Katalinic، Published by DAAAM International, Vienna, Austria.

مقالات فارسی
  1. فریدی، صبا و راستی، جواد (۱۴۰۰) بازي رايانه‌اي بهگفت؛ بهبود اختلال توليدي در گفتاردرماني كودكان»، صبا فریدی و جواد راستی، هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  2. قنواتی، یزدان؛ صالحی، مریم و راستی، جواد (۱۴۰۰) كنترل بازي‌هاي رايانه‌اي به كمك رديابي نقاط نشانگر آناتوميك بدن؛ تجربه‌ي غوطه‌وري واقعي در فضاي مجازی، هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  3. شمسایی، بهار؛ شعاعی، الهام و راستی، جواد (۱۴۰۰) طراحي و ساخت سخت افزار و بازي رايانه اي آموزش احياي قلبي- ريوي، هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  4. نخعی، زهرا؛ صالحی، مریم و راستی، جواد (۱۴۰۰) طراحي بازي رايانه‌اي فيزيكي مبتني بر زاويه‌سنجي براي توانبخشي آسيب‌ديدگيهاي شانه، هفتمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  5. صرامی فروشانی، نسیبه؛ رشیدیان‌فر، سپیده و راستی، جواد (۱۳۹۹) نرم افزار واقعيت مجازي بهياد؛ تقويت حافظه ي سالمندان با رويكرد سرگرمي، ششمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  6. میرلو، سیما؛ قمرانی، امیر و راستی، جواد (۱۳۹۸) معرفی نرم‌افزار خودساخته در بررسی مقایسه‌ای اثر درمان اصلاح سوگیری توجه با دارودرمانی بر ترس مرضی در کودکان ۸ تا ۱۲ ساله مبتلا به اضطراب صفت – حالت، پنجمين کنفرانس ملّي نوآوري‌هاي اخير در روانشناسي؛ کاربردها و توانمندسازي، دانشگاه علامه طباطبايي.
  7. عباسی، زهرا؛ ورمقانی، سینا و راستی، جواد (۱۳۹۸) بررسي تأثير بازي‌هاي مبتني بر واقعيت مجازي بر کارکرد شناختي پردازش فضايي و ارتباط آن با بيماري سايبري، پنجمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  8. ترابی، امیرحسن؛ راستی، جواد و رستگار، ندا (۱۳۹۷) ساخت و اعتبارسنجي نرم‌افزار درمان واقعيت مجازي مبتني بر تصاوير ۳۶۰ درجه براي درمان مواجهه‌اي ترس از سخنرانی»، چهارمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه کاشان.
  9. حسینی، پریسا؛ مهنام، امین و راستی، جواد (۱۳۹۷) طراحي بسته‌ي ترکيبي نوروفيدبک و ميني‌گيم به هدف بهبود فراگير توجه»، چهارمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه کاشان.
  10. رحیمی خشوئی، نیلوفر؛ راستی، جواد و موحدی، احمدرضا (۱۳۹۷) طراحي يک بازي رايانه‌اي حرکتي-شناختي براي افزايش هماهنگي چشم و دست کودکان مبتلا به اختلالات طيف اوتيسم، چهارمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه کاشان.
  11. کریمی، امیرپارسا و راستی، جواد (۱۳۹۷) طراحي بازي رايانه‌اي با کنترلر غيرلمسي به هدف درمان بيماري انگشت ماشه‌اي، چهارمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه کاشان.
  12. هاشمی، شیداسادات و راستی، جواد (۱۳۹۷) پيشنهاد تحريک سيستم نورون‌هاي آينه‌اي مغز انسان توسط روش واقعيت مجازی، چهارمین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه کاشان.
  13. راستی، جواد و صرامی فروشانی، نسیبه (۱۳۹۶) طراحی بسته‌ی آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی بر اساس روش چند حسی فرنالد برای درمان نارساخوانی، سومین کنفرانس ملّی و اولین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها،  دانشگاه اصفهان.
  14. بیگی، فاطمه و راستی، جواد (۱۳۹۶) طراحی و پیاده‌سازی یک بسته نرم‌افزاری با هدف تقویت توجه سومین کنفرانس ملّی و اولین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها،  دانشگاه اصفهان.
  15. خجسته‌بخت، فتانه؛ توکلی، ماهگل و راستی، جواد (۱۳۹۶) تدوین و اعتبار سنجی بسته‌ی نرم افزاری واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر واقعی به منظور ارتقاء سطح توجه پایدار و انتخابی کودکان، سومین کنفرانس ملّی و اولین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  16. بهروز جزی، امیرحسین و راستی، جواد (۱۳۹۶) توانبخشی تعادلی بیماران مبتلا به MS به‌کمک روش‌های بازی‌درمانی و بینایی ماشین، سومین کنفرانس ملّی و اولین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها،  دانشگاه اصفهان.
  17. فرزین‌نژاد، فروزان و راستی، جواد (۱۳۹۶) یک بازی رایانه‌ای-ورزشی برای تمرین سایه‌زنی درایو فورهند به کمک فناوری کینکت ایکس‌باکس، سومین کنفرانس ملّی و اولین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها،  دانشگاه اصفهان.
  18. صرامی فروشانی، نسیبه و راستی، جواد (۱۳۹۶) کاربرد روش آگاهی واج‌شناختی در تهیه بسته‌ی نرم‌افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده برای درمان دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی، سومین کنفرانس ملّی و اولین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها،  دانشگاه اصفهان.
  19. راستی، جواد؛ منشئی، غلامرضا و اسلامی، پروین (۱۳۹۶) ساخت و اعتبارسنجی نرم افزار درمان واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر ۳۶۰ درجه برای درمان ترس از پرواز، سومین کنفرانس ملّی و اولین کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها،  دانشگاه اصفهان.
  20. صرامی فروشانی، نسیبه؛ راستی، جواد و ماهر، مجتبی (۱۳۹۵) بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده به عنوان یک روش چندحسی در بهبود نارساخوانی، دومین کنفرانس ملّی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  21. کاجی اصفهانی، صالح؛ مدنی، رامین و راستی، جواد (۱۳۹۵) بررسی کاربرد فناوری واقعیت افزوده جهت ارائه الگوی طراحی عوامل کالبدی-فضایی»، صالح کاجی اصفهانی، رامین مدنی و جواد راستی، دومین کنفرانس ملّی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  22. امیری، سیدمهران؛ راستی، جواد و عباسی، هادی (۱۳۹۵) طرح سخت‌افزار یک بازی رایانه‌ای-ورزشی با قابلیت ثبت و سنجش حرکات واقعی با هدف مربی‌گری الکترونیکی و افزایش انگیزه تمرین در ورزش تکواندو، دومین کنفرانس ملّی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  23. رستمیان، زهرا و راستی، جواد (۱۳۹۵) معرفی بستر توسعه‌ی نرم‌افزارهای واقعیت مجازی تعاملی مبتنی بر تصاویر واقعی، دومین کنفرانس ملّی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  24. پزشک‌زاده، سیدمسعود؛ بابادی، امین؛ راستی، جواد و خسروی، هادی (۱۳۹۵) یادگیری مدلی برای پیش‌بینی ترک بازی توسط کاربران ایرانی در بازی‌های رایگان، دومین کنفرانس ملّی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها،  دانشگاه اصفهان.
  25. امیری، سید مهران و راستی، جواد (۱۳۹۵) طراحی یک سیستم مربیگری الکترونیکی کاربردی به منظور ارزیابی و ارتقاء توانایی‌های ورزشکاران رزمی‌کار، سومین همایش ملّی کاربرد علوم ورزشی در پیشرفت تربیت بدنی و ورزش قهرمانی، دانشگاه آزاد اسلامی مبارکه.
  26. حقیقتی، نرگس؛ راستی، جواد و افقری، عرفان (۱۳۹۵) توانبخشی به‌کمک بازی رایانه‌ای و کمربند هشدار عدم تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی، اولین کنفرانس ملّی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  27. رضیان، سید احمدرضا و راستی، جواد (۱۳۹۴) مروری بر روند طراحی موتورهای جدید تولید بازی ویدئویی، اولین کنفرانس ملّی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  28. شیروانی، علیرضا و راستی، جواد (۱۳۹۴) تولید محتوای رویه‌ای براساس احساسات کاربر با استفاده از الگوریتم‌های تکاملی، اولین کنفرانس ملّی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، دانشگاه اصفهان.
  29. محبیان، محمدرضا و راستی، جواد (۱۳۹۴) پیشگیری از سندروم بینایی کامپیوتر به‌کمک نرم‌افزار بلادرنگ کنترل جهت نگاه کاربر، دومین کنفرانس دانش‌پژوهان کامپیوتر و فناوری اطلاعات، دانشگاه تبریز.
  30. مهدوی، سیدمحمد و راستی، جواد (۱۳۹۳) بهبود مکانیزم رؤیت‌گر اغتشاش برای کنترل چندمتغیره سیستم خردکن سنگ معدن، اولین کنفرانس سراسری توسعه محوری مهندسی عمران، معماری، برق و مکانیک ایران، دانشگاه گرگان.
  31. میرلو، سیما؛ قمرانی، امیر و راستی، جواد (۱۳۹۳) مقايسه روش نرم‌افزاری اصلاح سوگيري توجه با دارودرمانی بر اضطراب صفت کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی–نقص توجه، پنجمین کنگره روانشناسان ایران، دانشگاه تهران.
  32. راستی، جواد (۱۳۹۳) طراحی نرم‌افزار اورتوپتیک تشخیص فازی جهت نگاه و کاربرد آن در تقویت مهارت‌های تندخوانی، دومین همایش ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، دانشگاه تهران.
  33. راستی، جواد (۱۳۹۲) نقش بازی‌های رايانه‌ای در تقويت پدافند غيرعامل ملی، همايش سراسري پدافند غير عامل در علوم مهندسي، دانشگاه جامع امام حسین، تهران.
  34. راستی، جواد؛ منجمی، سید امیرحسن و وفایی، عباس (۱۳۸۹) كاهش رنگ تصاوير بيروني به هدف بخش‌بندي ابتدايي با استفاده از خوشه‌بندي سلسله‌مراتبي با حذف تدريجي در هرم گوسي، ششمين كنفرانس ماشين بينايي و پردازش تصوير ايران، دانشگاه اصفهان.
  35. راستی، جواد؛ موحدی‌نیا، ناصر و جمشیدی، کمال (۱۳۸۵) پاس‌كاري روبات‌هاي فوتباليست سايز متوسط به كمك شبكه‌هاي عصبي پرسپترون، هفته پژوهش دانشگاه اصفهان.

ثبت اختراع

  1. «کمربند هشدار تعادل برای توانبخشی کودکان مبتلا به فلج مغزی»، نرگس حقیقتی، جواد راستی و عرفان افقری، ۱۳۹۵
  2. «سیستم مکاترونیکی ارزیابی و تمرین تکواندو»، جواد راستی، سیدمهران امیری و هادی عباسی، ۱۳۹۶.

محصولات و طرح‌های پژوهشی

  1. امکان‌سنجی و پیاده‌سازی آزمایشی تخته‌تعادل ویژه کنترل بازی‌های رایانه‌ای روی تلویزیون اسنوا به همراه ۵ بازی نمونه (گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان (اسنوا)، در حال انجام)
  2. نرم‌افزار واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر ۳۶۰ درجه جهت درمان مواجهه‌ای برای غلبه بر ترس در نوجوانان پسر مبتلا به لکنت (با همراهی زهرا پورایران و دکتر تکتم مالکی شاه‌محمود، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، در حال انجام)
  3. شبیه‌ساز مجازی برای غربالگری، ارزیابی و مداخله اختلالات بالینی؛ اجرای آزمایشی گفتار شکاف کام (با همراهی دکتر زهرا درخشنده، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، در حال انجام)
  4. بازی رایانه‌ای-حرکتی مبتنی ‌بر واقعیت‌ مجازی و تکالیف دوگانه برای بهبود دامنه‌ی ‌حرکتی و مهارت‌های شناختی در بیماران مبتلا به سکته‌ مغزی (با همراهی فاطمه هاشمی‌زاده، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۲)
  5. بازی ذهن پیروز مبتنی بر مدل cbt برای تنظیم شناختی هیجان، ابرازگری هیجان و اضطراب کودکان دارای اختلال اضطرابی (با همراهی نزهت‌الزمان مرادی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۲)
  6. به‌آگاه؛ بازی رایانه‌ای-ورزشی برای افزایش سطح فعالیت بدنی و توانایی تصمیم‌گیری اختیاری (با همراهی مهراب محمدی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۲)
  7. بازی رومیزی و بسته واقعیت مجازی برای کاهش استرس تعاملات اجتماعی کودکان (با همراهی پریا خانکه، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۱)
  8. به‌زن؛ کیسه بوکس هوشمند به هدف ترکیب با بازی‌های رایانه‌ای (با همراهی ارشیا عباسپور، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۱)
  9. به‌تاب؛ کنترلر بازی‌های رایانه‌ای با حسگر کینکت و تشخیص پرتاب توپ (با همراهی حسام محبی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۱)
  10. نرم‌افزار عمومی تشخیص و انتقال حرکت به کامپیوتر برای کنترل بازی‌های رایانه‌ای (با همراهی یزدان قنواتی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۱)
  11. طراحی و بررسی اثربخشی بسته‌های واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر واقعی بر عملکرد سیستم شناختی (با همراهی دکتر محمدرضا یزدچی، پریا خانکه، محمدمهدی عجمی و مهتاب تاجمیر ریاحی، ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی، ۱۴۰۱)
  12. به‌نشان؛ بازی رایانه‌­ای به هدف آموزش زبان اشاره به کودکان ناشنوا به کمک روش‌های بینایی ماشین (با همراهی یزدان قنواتی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۱)
  13. کنترل‌کننده موبایلی مبتنی بر وای­‌فای برای کنترل بازی‌های رایانه‌ای – ورزشی (با همراهی مریم حسینی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۱)
  14. بسته نرم‌افزار واقعیت مجازی برای درمان بیماران مبتلا به اختلال وسواس شستشو (با همراهی زینب محمدی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۱)
  15. بهگفت؛ بازي رايانه‌اي بهبود اختلال توليدي در گفتاردرماني كودكان (با همراهی صبا فریدی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۰)
  16. بهران؛ دوچرخه‌سواری همراه با واقعیت مجازی برای توانبخشی شناختی-حرکتی بیماران مبتلا به MS (با همراهی مهسا نصری و مریم صالحی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۰)
  17. بازی رایانه‌ای برای توانبخشی دست راست به‌کمک تصور حرکت (با همراهی سارا بلوکی و علی دشتیان، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۴۰۰)
  18. بهیاد؛ بسته‌ی واقعیت مجازی برای توانبخشی حافظه‌ی سالمندان (با همراهی سپیده رشیدیان‌فر، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۹)
  19. بسته واقعیت مجازی برای مقابله با ترس از سخنرانی (با همراهی امیرحسن ترابی انارکی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۹)
  20. بهدید؛ بازی رایانه‌ای با کنترل ردیاب چشم (با همراهی گلناز امیری و زهرا نصر اصفهانی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۹)
  21. به‌زا؛ بسته واقعیت مجازی برای کنترل درد زایمان (با همراهی حلیمه محمدی و دکتر الهام ابراهیمی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۹)
  22. به‌ساز؛ بازی واقعیت مجازی به هدف کنترل درد تعویض پنسمان سوختگی (با همراهی مهناز کیانی و دکتر غلامرضا منشئی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۹)
  23. بازي رايانه‌اي – ورزشي برای بهبود درد و قدرت عضلات گردن (با همراهی ریحانه آتشکار و دکتر ابراهیم صادقی دمنه، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۸)
  24. بازی بهگام؛ توانبخشی سالمندان بر اساس تکالیف دوگانه (با همراهی نسیبه صرامی فروشانی، رضا سلیمانی و امیرمحمد غیاثی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۷)
  25. بازی رایانه‌ای-حرکتی مبتنی بر لیپ‌موشن براي بهبود ضعف عضلاني (با همراهی زهرا مرادی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۷)
  26. بازي رايانه‌اي با کنترلر غيرلمسي به هدف درمان بيماري انگشت ماشه‌اي (با همراهی امیرپارسا کریمی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۷)
  27. بازی رایانه‌ای برای توانبخشي تعادلي بيماران مبتلا به MS (با همراهی امیرحسین بهروز جزی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۷)
  28. طراحي و پياده‌سازي بسته‌ي نرم‌افزاري مبتني بر واقعيت مجازي و واقعيت افزوده و بررسي اثربخشي آن بر عملکرد دانش‌آموزان نارساخوان (با همراهی دکتر سالار فرامرزی، نسیبه صرامی فروشانی، فاطمه بیگی، ابراهیم ستایش‌منش و صبا بیدارمغز، ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی، ۱۳۹۷)
  29. بسته‌ی سرگرمی بهروی؛ مجموعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای با رویکرد تقویت توجه و حافظه (با همراهی فاطمه بیگی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۶)
  30. بسته‌ی واقعیت مجازی به‌نگر برای تقویت توجه و حافظه (با همراهی فتانه خجسته‌بخت کوپایی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۶)
  31. بازی رایانه‌ای آموزش درایو فورهند به کمک دوربین کینکت (با همراهی فروزان فرزین‌نژاد، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۶)
  32. نرم افزار درمان واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر ۳۶۰ درجه برای درمان ترس از پرواز (با همراهی پروین اسلامی و دکتر غلامرضا منشئی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۶)
  33. مستند ۳۶۰ درجه‌ي تخت‌فولاد به‌کمک فناوري واقعيت مجازي (با همراهی محمد شمس و مسعود سیستانی، شهرداری اصفهان، ۱۳۹۶)
  34. واسط مغز-رايانه به منظور درمان اختلالات و ارتقاء توانمندي‌هاي شناختي به کمک بازي-هاي رايانه‌اي (با همراهی دکتر امین مهنام، دکتر احمد عابدی و دکتر محمدعلی نظری، ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی، ۱۳۹۵)
  35. هوگو هوشمند تکواندو (با همراهی سیدمهران امیری و هادی عباسی، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان،۱۳۹۵)
  36. بازی رایانه‌ای-حرکتی بهشاد برای توانبخشی مبتلایان به عارضه‌ی عدم تعادل (با همراهی نرگس حقیقتی و عرفان افقری، آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی دانشگاه اصفهان، ۱۳۹۴)

پایان‌نامه‌های کارشناسی دانشگاه اصفهان

  1. طراحی یک بازی رایانه‌ای-حرکتی موسیقایی مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی HTC VIVE برای کنترل تکانش‌گری و افزایش توجه در کودکان مبتلا به ADHD، نگین سادات لقمانی خوزانی، در حال انجام
  2. طراحی سایت ارائه خدمات جامع به بیماران پارکینسون مبتنی بر درخت تصمیم، عماد حدادی، در حال انجام
  3. طراحی کنترل‌کننده همه‌جانبه دوچرخه ثابت به‌منظور بهبود تجربه یک بازی رایانه­‌ای-حرکتی، رضا ترابی گالشی، در حال انجام
  4. بهگفت؛ بازي رايانه‌اي بهبود اختلال توليدي در گفتاردرماني كودكان، صبا فریدی، ۱۴۰۲.
  5. ساخت نرم‌افزار مراقبتی برای افراد مبتلا به تشنج‌های تونیک-کلونیک، جیران جمالی، ۱۴۰۲.
  6. بهرو؛ طراحی بازی رایانه‌ای-حرکتی برای بهبود دیستروفی عضلانی دوشن، الهام جهانبازفرد، ۱۴۰۲.
  7. به‌آگاه؛ بازی رایانه‌ای-ورزشی برای افزایش سطح فعالیت بدنی و توانایی تصمیم‌گیری اختیاری، مهراب محمدی، ۱۴۰۲.
  8. طراحی ماوس ویژه معلولین با عارضه قطع دست از مچ، مهدی نادری لردجانی، ۱۴۰۱.
  9. به‌نشان؛ بازی رایانه‌­ای به هدف آموزش زبان اشاره به کودکان ناشنوا به کمک روش‌های بینایی ماشین، یزدان قنواتی، ۱۴۰۱.
  10. طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزار تجزیه‌وتحلیل آسیب‌های گفتاری و زبانی کودکان، محمد رضاپوریان، ۱۴۰۱.
  11. طراحی کنترل‌کننده موبایلی مبتنی بر وای­فای برای کنترل بازی‌های رایانه‌ای – ورزشی، مریم حسینی، ۱۴۰۱.
  12. طراحی و ساخت بسته سخت‌افزاری / نرم‌افزاری آموزش احیای قلبی-ریوی، الهام شعاعی و بهار شمسایی، ۱۴۰۰.
  13. طراحی بازی رایانه‌ای-فیزیکی برای توانبخشی آسیب‌دیدگی‌های ساعد و کتف، زهرا نخعی، ۱۴۰۰.
  14. طراحی بازی رایانه‌ای- ورزشی برای بهبود آسیب‌دیدگی کتف، فاطمه دهقانی محمدی، ۱۴۰۰.
  15. طراحی بازی دوبعدی با استفاده از حرکت دست در محیط بازی‌سازی یونیتی، فائزه همت‌زاده، ۱۳۹۹.
  16. طراحی بازی رایانه‌ای مبتنی بر تشخیص حرکت برای تشخیص و پیشگیری از اختلالات شناختی سالمندان، رضا سلیمانی و امیرمحمد غیاثی، ۱۳۹۹.
  17. طراحی و ساخت یک بازی رایانه‌ای – ورزشی به هدف بهبود وضعیت اندام‌های تحتانی در کودکان، مسعود جلالی و آریا بیات، ۱۳۹۹.
  18. طراحی سامانه موبایلی توصیه‌گر سلامت همراه با نظارت ضربان قلب، مهند الکویفاتی، ۱۳۹۸.
  19. بازی رایانه‌ای با کنترل غیرلمسی به هدف توانبخشی کف دست بعد از عمل جراحی، مها محمد حسن، ۱۳۹۸.
  20. طراحی بازی‌هایی جهت تقویت توجه انتخابی برای کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی در محیط اندروید، مسیح خجسته، ۱۳۹۸.
  21. طراحی بسته‌ی نرم‌افزاری تقویت توجه دیداری در محیط اندروید، محمد نصیری، ۱۳۹۸.
  22. طراحی بسته‌ی نرم‌افزاری به‌منظور بهبود حافظه فعال، محمد حبشی‌نیاک، ۱۳۹۸.
  23. ساخت دستگاه کتاب‌خوان انگشتی نابینایان، محمدمهدی فتح‌اللهی و علی لنگرودی، ۱۳۹۸.
  24. طراحی صفحه‌کلید سفارشی بازی رایانه‌ای برای افراد ناتوان جسمی، زهرا عبیری، ۱۳۹۸.
  25. طراحی گیم‌پد مجازی برای ایجاد قابلیت انجام بازی‌های کامپیوتری توسط ناتوانان جسمی، روزمهر رئیسی‌پور، ۱۳۹۸.
  26. طراحی و ساخت دستگاه گرم‌کن خون، امیرحسین مهری، ۱۳۹۸.
  27. طراحی نرم‌افزار توصیه‌گر سلامت در سیستم‌عامل اندروید، امیرحسین زحمتی سربیشه، ۱۳۹۸.
  28. طراحی برنامه اندرویدی برای سنجش و جهت‌دهی به تناقض حس‌ها، حميدرضا رفيعي رناني، ۱۳۹۷.
  29. طراحی بازی مبتنی بر تصور حرکت به منظور توانبخشی دست راست، صدف نظری و مهدی عبداللهی ناصح‌آباد، ۱۳۹۷.
  30. طراحی و ساخت یک سیستم بازی درمانی برای بیماران آتروفی، سجاد جزینی‌زاده، ۱۳۹۶.
  31. ﻃﺮاﺣﯽ و ﭘﯿﺎدهﺳﺎزي ﯾﮏ ﺑﺴﺘﻪ ﻧﺮم‌اﻓﺰاري ﺑﺮاي ﺗﺸﺨﯿﺺ و درﻣﺎن ADHD، فاطمه بیگی، ۱۳۹۶.
  32. کنترل غیرلمسی یک بازی رایانه‌‌ای با هدف توانبخشی عارضه‌ی آرتریت، امیرمحمد حسن‌پور و هادی قربانی، ۱۳۹۶.
  33. طراحی و پیاده‌سازی سیستم مربیگری الکترونیکی برای رشته تکواندو، هادی عباسی، ۱۳۹۵.
  34. طراحی سامانه‌ی ارزیابی توانایی ورزشکاران رشته‌های رزمی، هادی اسفندی، ۱۳۹۴.
  35. ساخت کفی برای اسکن فشار کف پا، فاطمه اصغری و نرگس پرویز، ۱۳۹۴.
  36. طراحی سامانه سخت‌افزاری و برنامه اندروید به هدف کنترل وزن، مجتبی عبدی، ۱۳۹۴.
  37. ایجاد یک بستر کنترل بازوی روبات جراح از راه دور به‌کمک جوی‌استیک، فاطمه اسماعيلي هفشجاني، ۱۳۹۴.
  38. طراحی و ساخت دستگاه تک‌سمبلی خط بریل، الهه موذنی، ۱۳۹۴.
  39. طراحی و ساخت عینک هوشمند نابینایان، مرضیه حسینی، ۱۳۹۳.
  40. طراحی و ساخت دستگاه بازی رایانه‌ای جهت ایجاد انگیزه در درمان بیماران جسمی-حرکتی، زهرا امینی کهریزسنگی، ۱۳۹۳.
  41. طراحی یک سیستم تعاملی برای تقویت حالت توجه، فرشید همتایی‌پور شیرازی، ۱۳۹۳.
  42. انتقال حرکت به یک نرم‌افزار کامپیوتری به‌صورت بی‌سیم، هدیه طوفانی و مریم مرشدزاده، ۱۳۹۳.

پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی

الف) استاد راهنما
  1. طراحی و ارزیابی یک سیستم تشخیص سقوط بلادرنگ سالمندان مبتنی بر حسگر اینرسی (با همراهی دکتر محمدرضا یزدچی)، فاطمه‌زهرا نیک‌یار (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، در حال انجام
  2. طراحی، پیاده‌سازی و اعتبارسنجی بسته واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر 360 درجه با به‌کارگیری تکالیف دوگانه برای بهبود مؤلفه‌های شناختی و حرکتی سالمندان (با مشاوره دکتر میمنه جعفری)، محسن محمدولیئی (دانشجوی دکتری گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، در حال انجام
  3. طراحی و اعتبارسنجی بازی رایانه‌ای-حرکتی به هدف توان‌بخشی دو وظیفه‌ای برای سالمندان، فاطمه محمدی نجف‌آبادی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۳.
  4. طراحی و اعتبارسنجی بازی رایانه‌ای-حرکتی مبتنی ‌بر واقعیت‌ مجازی و تکالیف دوگانه برای بهبود دامنه‌ی ‌حرکتی و مهارت‌های شناختی در بیماران مبتلا به سکته‌ مغزی، فاطمه هاشمی‌زاده (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۲.
  5. بازشناسی احساسات سالمندان در محیط واقعیت مجازی به کمک سیگنال‌های چندحالته (با همراهی دکتر محمدرضا یزدچی)، مهتاب تاجمیر ریاحی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۱.
  6. طراحی و ساخت ردیاب عینکی چشم به کمک روش های بینایی ماشین، محمدمهدی فتح‌اللهی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۱.
  7. تشخیص خودکار غدد لنفاوی سرطانی در تصاویر CT ناحیه توراکس با استفاده از یادگیری عمیق (با همراهی دکتر علیرضا کریمیان)، دلارام شادمان‌پور (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۱.
  8. طراحی و بررسی اثربخشی بسته‌ی نرم‌افزاری واقعیت مجازی بر توانایی تشخیص احساسات از چهره و کاهش استرس تعاملات اجتماعی در مبتلایان به اختلال طیف اوتیسم (با همراهی دکتر محمدرضا یزدچی)، پریا خانکه (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۱.
  9. تدوین، اعتبارسنجی و بررسی اثربخشی بسته‌ی نرم‌افزاری مبتنی بر فن‌آوری واقعیت مجازی با تصاویر واقعی برای تقویت حافظه‌ی کودکان (با مشاوره‌ی دکتر سالار فرامرزی)، سپیده رشیدیان‌فر (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۰.
  10. توان‌بخشی دست راست بعد از سکته به کمک سیگنال‌های تصور حرکتی با تعداد الکترود مناسب و روش‌های بازی‌درمانی (با همراهی دکتر محمدرضا یزدچی)، سارا بلوکی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۰.
  11. تخمین بلادرنگ و مقایسه‏‌ی بار کاری ذهنی با استفاده از سیگنال الکتروانسفالوگرام هنگام تجربه‌ی واقعیت مجازی حقیقی و شبیه‌سازی‌شده (با همراهی دکتر محمدرضا یزدچی)، محمدمهدی عجمی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۰.
  12. تاثیر تمرینات هوازی و واقعیت مجازی بر کارکرد اجرایی و عملکرد حرکتی بیماران ام‌اس افسرده (با همراهی دکتر علی محمدزاده و مشاوره دکتر مسعود اعتمادی‌فر)، مریم صالحی (دانشجوی دکتری تربیت بدنی گرایش رفتار حرکتی دانشگاه اورمیه)، ۱۴۰۰.
  13. تشخيص حالات عاطفي مبتني بر پردازش سيگنال‌هاي صوتي-تصويری (با همراهی دکتر محمدرضا یزدچی)، معصومه شرفی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۰.
  14. طراحي و اعتبارسنجي نرم‌افزار درمان نارساخواني مبتني بر واقعيت افزوده (با مشاوره‌ی دکتر سالار فرامرزی)، فاطمه بیگی ریزی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۹.
  15. طراحی و پیاده‌سازی الگوریتم مبتنی بر یادگیری عمیق جهت کاهش درست‌نمای فلزی در تصاویر سی‌تی‌اسکن (با همراهی دکتر علیرضا کریمیان)، ساره بنی‌سعید (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۹.
  16. بررسي اثر معناداربودن شناختي محرک‌ها در شدت احساس پديده‌ي توهم بصري ادراک خودحرکت (تباح) (با همراهی دکتر حمیدرضا عریضی سامانی)، زهرا عباسی (دانشجوی کارشناسی ارشد علوم شناختی دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۸.
  17. طراحي بازي رايانه‌اي – ورزشي و بررسي تأثير باليني آن بر احساس درد و قدرت عضلات گردن در افراد مبتلا به آرتروز گردن: يک مطالعه مقدماتي (با مشاوره‌ی دکتر ابراهیم صادقی دمنه)، ريحانه آتشکار (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۸.
  18. بررسي تاثير روش‌هاي تحريک بصري بر عملکرد سيستم آينه‌اي مغز انسان، مطالعه موردي: يادگيري حرکت (با همراهی دکتر محمدرضا یزدچی)، شيداسادات هاشمی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۸.
  19. توانبخشي تعادلي بيماران مبتلا به MS به كمك روش هاي بازي درماني و بينايي ماشين (با مشاوره‌ی دکتر مسعود اعتمادی‌فر)، اميرحسين بهروز جزی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۷.
  20. تاثير سيستم شنوايي و صداي موزون بر كنترل راه رفتن انسان (با مشاوره‌ی دکتر مهران عمادی اندانی)، ابوبکر صمدی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۷.
  21. ارتقاء سطح توجه كودكان مبتلا به عارضه ي نقص توجه به كمك فناوري واقعيت مجازي مبتني بر تصاوير واقعي (با مشاوره‌ی دکتر ماهگل توکلی)، فتانه خجسته‌بخت کوپایی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۷.
  22. طراحي و بررسي اثربخشي يک بازي-ورزش براي بهبود مهارت هماهنگي چشم و دست در کودکان مبتلا به اختلالات طيف اوتيسم: يک مطالعه مقدماتي (با مشاوره‌ی دکتر احمدرضا موحدی)، نيلوفر رحيمی خشوئی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش مهندسی ورزش دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۷.
  23. طراحی و پياده‌سازی يک سيستم مربيگری الکترونيکی برای ورزش تکواندو، سيد مهران اميری (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش مهندسی ورزش دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۵.
  24. بررسی اولويت‌بندی انتخاب اطلاعات حسی در طرح حرکت: مبتنی بر نظريه تاو (با همراهی دکتر مهران عمادی اندانی)، مهرداد بهادری (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۵.
ب) استاد مشاور
  1. بررسی مقایسه‌ای میزان درک از ترکیب‌های مختلف رنگ دندان و رنگ پوست از دیدگاه دندانپزشکان متخصص، دندانپزشکان عمومی و افراد عادی؛ یک مطالعه مبتنی بر ردیابی حرکات چشم (به راهنمایی دکتر حمید مظاهری و دکتر مرضیه کچویی)، بهار مظاهری (دانشجوی دکترای دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)، در حال انجام
  2. بررسی مقایسه‌ای میزان درک از مقادیر مختلف دیاستم میدلاین ماگزیلای درمان‌شده و درمان‌نشده از دیدگاه دندانپزشکان عمومی و افراد عادی؛ یک مطالعه مبتنی بر ردیابی حرکات چشم (به راهنمایی دکتر مرضیه کچویی)، ملیکا گوهریان (دانشجوی دکترای دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)، در حال انجام
  3. ارزشیابی تأثیر موقعیت مبتنی بر واقعیت مجازی بر کاهش شدت اضطراب و شدت لکنت در نوجوانان دارای لکنت رشدی (به راهنمایی دکتر بیژن شفیعی)، مریم صمدی (دانشجوی کارشناسی ارشد گفتاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)، در حال انجام
  4. طراحی، ساخت و اجرای بازی ذهن پیروز مبتنی بر مدل cbt و ارزیابی اثربخشی آن بر تنظیم شناختی هیجان، ابرازگری هیجان و اضطراب کودکان دارای اختلال اضطرابی (به راهنمایی دﮐﺘﺮ ﯾﻮﺳﻒ دﻫﻘﺎﻧﯽ و دﮐﺘﺮ ﻓﺮﯾﺪه ﺣﺴﯿﻨﯽ)، نزهت‌الزمان مرادی (دانشجوی دکتری روانشناسی عمومی دانشگاه خلیج فارس)، در حال انجام
  5. طراحی و اعتباریابی نرم‌افزار واقعیت مجازی مبتنی بر تصاویر ۳۶۰ درجه جهت درمان مواجهه‌ای برای غلبه بر ترس در نوجوانان پسر مبتلا به لکنت و بررسی اثر مواجهه با محیط‌های مجازی طراحی‌شده بر لکنت و رفتارهای مرتبط با آن (به راهنمایی دکتر تکتم مالکی شاه‌محمود)، زهرا پورایران (دانشجوی کارشناسی ارشد گفتاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد)، در حال انجام
  6. مقایسه اثربخشی برنامه تدوین‌شده شناخت‌درمانی مبتنی بر حضور ذهن‌ در محیط واقعیت مجازی با شناخت‌درمانی سنتی مبتنی بر حضور ذهن‌ بر نشخوار فکری، تنظیم شناختی هیجان و علائم ادراک درد در سالمندان (به راهنمایی دکتر پروانه محمدخانی)، نسیبه صرامی فروشانی (دانشجوی دکتری روانشناسی عمومی دانشگاه علم و هنر یزد)، ۱۴۰۲.
  7. طراحی و رواسازی بسته نرم‌افزار واقعیت مجازی و بررسی اثربخشی آن در درمان بیماران مبتلا به اختلال وسواس شستشو (مطالعه موردی) (به راهنمایی دکتر مرضیه‌سادات سجادی‌نژاد)، زینب محمدی فشارکی (دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه اراک)، ۱۴۰۱.
  8. بررسی تاثیر بازی درمانی مبتنی بر واقعیت مجازی بر شدت ترس از زایمان زنان نخست‌زای مراجعه‌کننده به درمانگاه پره ناتال بیمارستان بهارلو شهر تهران در سال ۱۳۹۹ (به راهنمایی دکتر الهام ابراهیمی)، حلیمه محمدی (دانشجوی کارشناسی ارشد مامایی دانشکده‌ی پرستاری دانشگاه تهران)، ۱۴۰۰.
  9. تدوین بسته مداخله واقعیت مجازی و حضوری خانوادگی شغلی فرسودگی مبتنی بر رویکرد شفقت و بررسی تاثیر آنها بر فرسودگی و عملکرد شغلی و خانوادگی (به راهنمایی دکتر محمدرضا عابدی)، محمد شاکرمی (دانشجوی دکتری مشاوره دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۰.
  10. همكاري ميان انسان و روبات با در نظر گرفتن وضعيت كاربر (به راهنمایی دکتر حمید صادقیان)، مرضيه قليچ‌خاني (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیومکانیک دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۰.
  11. تخمين سفتي مفاصل دست به كمك بازوي روباتيك (به راهنمایی دکتر حمید صادقیان)، مصطفی تراب‌پور (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیومکانیک دانشگاه اصفهان)، ۱۴۰۰.
  12. تاثير بسته آموزشي واقعيت افزوده بر نادرست نويسي دانش آموزان با اختلال يادگيري خاص (به راهنمایی دکتر سالار فرامرزی)، سحر نجف‌پور خویگانی (دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش کودکان با نیازهای خاص دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۹.
  13. ساخت و اعتبارسنجی نرم‌افزار واقعیت مجازی ویژه بیماران سوختگی و مقایسه اثربخشی آن با دارودرمانی بر اضطراب درد سوختگی، شدت درد و ادراک زمان سپری‌شده درد در بیماران مبتلا به سوختگی (به راهنمایی دکتر غلامرضا منشئی و مشاوره دکتر امیر قمرانی)، مهناز کیانی (دانشجوی دکتری روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد اصفهان)، ۱۳۹۹.
  14. بررسي اثربخشي بازي‌هاي رايانه‌اي بر بهبود توجه و حافظه کاري کودکان مبتلا به نقص توجه-بيش فعالي (به راهنمایی دکتر فریده حمیدی)، محدثه عزيزاللهی (دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه شهید رجایی)، ۱۳۹۸.
  15. طراحي و بررسي اثربخشي يک بازي شناختي به همراه بازخورد عصبي براي بهبود عملکردهاي شناختي و رفتاري در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه-بيش‌فعالي (به راهنمایی دکتر امین مهنام)، مینا مسعودی بروجنی (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۸.
  16. مقايسه اثربخشي نرم افزار مبتني بر واقعيت مجازي با روش چندحسي فرنالد، بر عملكرد خواندن دانش‌آموزان با اختلال يادگيري در دوره ابتدايي (به راهنمایی دکتر سالار فرامرزی)، ابراهيم ستايش‌منش (دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش کودکان با نیازهای خاص دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۸.
  17. مقايسه اثربخشی نرم افزار مبتنی بر واقعيت افزوده با بازی های واجی بر عملکرد خواندن دانش آموزان نارسا خوان دوره ابتدايی (به راهنمایی دکتر سالار فرامرزی)، صبا بيدار مغز (دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش کودکان با نیازهای خاص دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۸.
  18. بررسي تاثير بسته واقعيت مجازي بهبود توجه بر پردازش اطلاعات، حافظه فعال و نادرست نويسي دانش آموزان با اختلال يادگيري خاص (به راهنمایی دکتر سالار فرامرزی)، هاجر شهيدي (دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش کودکان با نیازهای خاص دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۸.
  19. ساخت نرم‌افزار واقعیت مجازی و مقایسه اثربخشی آن با نوروفیدبک و دارودرمانی بر کمبود توجه، تکانشگری، حافظه و فزون‌جنبشی دانش‌آموزان مقطع ابتدائی مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی (به راهنمایی دکتر غلامرضا منشئی و مشاوره دکتر امیر قمرانی)، مهدی تبریزی (دانشجوی دکتری مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان)، ۱۳۹۸.
  20. تخمين سن استخوان در نژاد ايراني با استفاده از تصاوير راديوگرافي (به راهنمایی دکتر علیرضا کریمیان)، فرزانه دهقاني (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۷.
  21. ارتقاي کيفيت تصاوير راديوگرافي مفصل آرنج و مچ دست به منظور تشخيص بهتر تروما با استفاده از تکنيک هاي پردازش تصوير (به راهنمایی دکتر علیرضا کریمیان)، مريم انصاريان (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۷.
  22. ارتقاي كيفيت تصاوير راديوگرافي مفصل زانو به منظور تشخيص بهتر تروما با استفاده از تكنيك هاي پردازش تصوير (به راهنمایی دکتر علیرضا کریمیان)، مريم اميني پزوه (دانشجوی کارشناسی ارشد گرایش بیوالکتریک دانشگاه اصفهان)، ۱۳۹۷.

داوری مجلات و کنفرانس‌ها و رویدادها

  • مجله Virtual Reality
  • مجله Journal of Medical Signals and Sensors
  • مجله سيستم‌هاي هوشمند در مهندسي برق دانشگاه اصفهان
  • مجله‌ محاسبات نرم
  • مجله رویکردهای نوین آموزشی
  • مجله پژوهش‌های راهبردی در مسائل اجتماعی ایران
  • مجله طب توانبخشی
  • مجله فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران
  • مجله مهندسی پزشکی زیستی
  • نشریه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران
  • سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی (SeGap)
  • جشنواره ملی هنرهای دیجیتال
  • جشنواره نوجوان خوارزمی
  • کنفرانس ماشين بينايي و پردازش تصوير ايران
  • کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی
  • کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها

سوابق دیگر

  • عضو حقیقی کارگروه پذیرش ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان (۱۴۰۱ تاکنون)
  • عضو كارگروه تخصصي نظارت، ارزيابي و تضمين كيفيت موسسه هاي پژوهشي و فناوري (مراكز رشد و فناوری) استان اصفهان (۱۴۰۱ تاکنون)
  • مدیریت برگزاری دهها کارگاه، دوره و رویداد و کمپ تابستانه در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای (۱۳۹۵ تاکنون)
  • تدوین سرفصل رشته‌ی طراحی و تولید بازی‌های رایانه‌ای (۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳)
  • عضو کمیته علمی کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی (۱۴۰۲)
  • برگزارکننده رویداد ماراتون بازی‌سازی «شهر من» در حاشیه نمایشگاه فن‌نما (۱۴۰۲)
  • عضويت شوراي عالی ناحيه‌ي نوآوري دانشگاه اصفهان (۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱)
  • عضویت در شورای پذیرش مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان (۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱)
  • عضو کارگروه مطالعه و تدوین برنامه جامع و چشم‌انداز شهر اصفهان (۱۴۰۰)
  • عضو کمیته‌ی برنامه‌ریزی دومین کنفرانس ملّی «برنامه‌ی درسی و اشتغال» (۱۴۰۰)
  • دبیر ادوار اول، دوم، سوم تا هفتم کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»، دانشگاه اصفهان (۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰)
  • عضو شوراي سياست‌گذاري مركز اشتغال‌پذيري و مسير شغلي دانشجويان دانشگاه اصفهان (CDC) (۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱)
  • برگزارکننده رویداد استارتاپی سلامت روان دانشگاه اصفهان (۱۳۹۹)
  • عضو کارگروه تدوین برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ (۱۳۹۹)
  • مؤسس و مدیر مرکز تخصصی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸)
  • مسئول هماهنگی‌های آکادمیک چهارمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها»، دانشگاه کاشان (۱۳۹۷)
  • عضویت در هیأت نظارت و ارزیابی مؤسسات غیرانتفاعی (۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶)
  • راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد مشترک بازی‌سازی با دانشگاه Keimyung کره‌ی جنوبی (۱۳۹۶)
  • راه‌اندازی اولین آزمایشگاه سرگرمی‌های جدی کشور (۱۳۹۶)
  • دبیر کارگروه بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه اصفهان (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵)
  • عضو کارگروه تدوين سرفصل کارشناسي ارشد مهندسي ورزش (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۳)
  • مسئول کارگروه زندگی آسان برای معلولین دانشگاه اصفهان (۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴)
  • عضو کمیته‌ی اجرایی همایش محیط زیست و صنعت سبز، دانشگاه اصفهان (۱۳۹۳)
  • عضو کارگروه تدوين سرفصل کارشناسي ارشد مهندسي بیوانفورماتیک (۱۳۹۲)
  • برگزاري سه دوره آموزشي طراحي و ساخت روبات مسيرياب و برگزاري دو دوره مسابقه روباتيک (يادواره آزادسازی خرمشهر) (۱۳۹۰ و ۱۳۹۱)
  • عضو کميته اجرايي و علمي کنفرانس انجمن بينايي ماشين و پردازش تصاوير، دانشگاه اصفهان (۱۳۸۹)
  • برگزاري کارگاه آموزشي OpenCV در حاشيه کنفرانس انجمن بينايي ماشين و پردازش تصاوير، دانشگاه اصفهان (۱۳۸۹)
  • عضو کميته اجرايی کنفرانس انجمن رمز ايران، دانشگاه اصفهان (۱۳۸۸).

نمایه‌ها

نمایهمقدارآدرس وب
ORCID0000-0001-6269-785Xhttps://orcid.org/0000-0001-6269-785X
Researcher IDD-5278-2019http://www.researcherid.com/rid/D-5278-2019
Scopus Author ID39162023000http://www.scopus.com/authid/detail.url?authorId=39162023000
Google ScholarJavad Rastihttps://scholar.google.com/citations?user=l7wRffkAAAAJ&hl=en
ResearchgateJavad Rastihttps://www.researchgate.net/profile/Javad_Rasti
LinkedInJavad Rastihttps://www.linkedin.com/in/javad-rasti-2b550346

تماس با من

آدرس: اصفهان، خیابان هزارجریب، دانشگاه اصفهان، دانشکده‌ی فنی و مهندسی، گروه مهندسی پزشکی

تلفن تماس: ۰۳۱۳۷۹۳۴۰۳۴ – فاکس: ۰۳۱۳۷۹۳۲۱۲۷

پست الکترونیک: rasti@eng.ui.ac.ir – j_rasti@yahoo.com

صفحه‌ی خانگی: www.eng.ui.ac.ir/rasti